-1

Bara en dag kvar, sen lov. Usch, så underbart skönt. Men undra hur snabbt det kommer springa förbi? Åh, inte för snabbt, snälla. Orkar inte allt som kommer vara efteråt, bara massa plugg, krav och prestationer. Jag går under, bokstavligt talat.
Idag har varit en helt okej dag :) även om huvudet nästan spricker sönder men det kan man inte haka upp sig på, det bara är så, acceptera läget. :s

Madde, ibland är du så dum så det finns inte, så jävla klantig. Hur stora krav ställdes? Att du skulle hålla masken i en minut, och va fan gör du? Allt annat utom det. Du visste mkt väl att det skulle paja allt om du vek dig. En chans, ett tillfälle, en minut - Du är bara för mkt, tönt.
( Hur länge orkar man med sig själv, måntro? )

Kom hem, la mig i sängen och spelade tvspel. =)
Jag är lite ur balans för tillfället.
Hoppas det inte går för långt. Kan inte styra över det själv, nämligen.
Det dumma är, att förra gången ballade det ur för mkt, mer än vad som var tänkt.
Det bara känns så och går inte att ta en tugga.

Det var på ett bankkontor i Flen. En maskerad rånare kommer in med en K-pist och säger:
- Lägg er ner på golvet, det här är ett rån!
Alla lade sig ner på golvet utom en äldre man. Då säger rånaren igen: Lägg dig ner på golvet! Mannen svar lugnt: Nej, det kommer jag inte att göra för jag är specialagent.
Rånaren riktade vapnet mot honom och sade: lägg dig ner annars skjuter jag!
Mannen svarar lugnt: Det tänker jag inte göra, för jag är specialagent!
Rånaren kommer ända fram till mannen och sätter mynningen mot hakan på
mannen och säger: LÄGG DIG NER PÅ GOLVET ANNARS SKJUTER JAG SKALLEN AV DIG.
Mannen svarar lika lugnt som förut: det kommer du inte att göra för jag är som sagt specialagent!
Rånaren blir väldigt konfunderad och tar det säkra före det osäkra och flyr ut ur banken utan pengar.
Precis som rånaren har passerat ytterdörren så hörs det en röst från golvet:
Bertil, när skall du lära dig?? Du är inte specialagent, du är senildement!!!

hehe, rebbehumor ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0