work shop.

Idag har musikesteterna i es2 & es3 haft work shop med Magnus Nyström trio. De var oerhört grymma och imponerande!

Imorn är det spexkort och vi ska ha 70-talstema, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Kanske bangar hela skiten? Orka leta upp det nu, har annat jag måste göra. Men visst hade det varit kul att vara på ett kort med klassen. Jag vet inte. Vi får se.
Nu är det bonde söker fru iaf!



Jag tror jag blir kär i dig ibland.
Och jag tycker om att umgås med dig. Faktiskt.
Du är söt!

Kommentarer
Postat av: therese

Kära vän, om det är någon som skall bita sig så är det du. BITE ME! För jag VET :D

2007-11-29 @ 19:59:03
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0