uppsats

Det är sjukt jobbigt att ha en uppsatsskrivning på 6 timmar.
Helt otroligt. Nu är det över iaf.
Precis kommit hem från våffelcaféet, där jag å ingrid sjöng! :) skoj.
Tänkte jag skulle göra lite religion innan jag ska iväg och ha lucian. Men det lär nog inte bli så mkt gjort, känner mig aningen okoncentrerad. Jag är trött och tjilig. Och har huvudvärk. VIlket jag, å andra sidan, haft i tre veckors tid konstant. Det är tillbaka. Nu väntar jag på migränen. Åhhhh!
Finns inte plats för känslor just nu, för det är massa annat skit som går före sånt.
Lunchkonsert imorn. Bah, orka kunna sitt instrument.
tja.


Snälla, sluta göra mig så förvirrad, jag ber dig. Jag orkar inte hålla på såhär. Bara lägg ner, eller ta upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0