uh.

mitt huvud har exploderat idag, undra om det är en förberedelse för någonting?
Å andra sidan är jag ganska förvirrad i dessa tider, det kanske har sin betydelse.
Måste göra religion, men orkar inte.. jag vill hoppa av skolan.. nu!

jag har fått musikpåfyllning igen! Det är så bra.
Jack Penate, The Pipettes, Muse, The Wombats, Little man Tate osv. =)

Idag har jag också blivit påmind om hur underbart det är att gå utan smink, en vanlig vardag. Ett ord: skönt!
Jag älskar mina mjukisbyxor mer än livet just nu! Och min säng är för underskattad. Duntäcke is the shit =)
Och på vintern är det extra härligt när man kan sova i mjukisbyxor, t-shirt, tjockiströja, sockar, raggsockar och dunsockar utan att skämmas! yeah.



Jag behöver frisk luft, kanske dags att börja förbränna lite!  


Jonathan, jag vill fika med dig snart! kusiner är det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0