köttkulla.

Det var ju trevligt, til och med riktigt trevligt :) inte för att jag hade anat annat, men ändå. Och sällskapet var det inget fel på heller, wiho.
Var det rätt då? Eller var det kanske dumt? Det lär ju inte direkt bli bättre nu.
Idag var det dags för en riktigt lång, frisk och skön promenad. Yeah!
hur ska det gå? min kära jag-vill-prata-med-dig-för-att-du-förstår-och-sitter-i-samma-sits vän, vi behöver våra samtal! =)
Det var iaf värsta läskigt att köra bil i natt, för man såg inte ett skit och det kan ju alla passagerare intyga. Det är illa när man inte ser snöpinnen som kommer efter den snöpinne, som man befinner sig vid. Då är det dimmigt, vill jag lova.

känslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0