klättrar på väggarna?

Ja, något så fruktansvärt. Jag vet inte vart jag ska göra av alla känslor, som jag inte ens kan placera på rätt objekt!
Detta blir kanske lite värre än vad jag trodde.
Åh, jag vill bara träffa dig mer..mer..mer.. bara umgås massa!
Vad känner jag?
För vem?
När?

jag har panik för att jag tappat mitt underbara, bästa, fantastiska, lypsyl.. :( Närmsta återförsäljare är i gbg, orka dit bara för att köpa det. Men orka betala 50 kr extra bara för att köpa det på postorder?
Är det värt 150 kr? kanske inte. Men det är verkligen bäst! Och jag får abstinensbesvär, verkligen

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, nej du Maddan det blir inget med det, får du ha hemligheter i din blogg så har jag hemligheter i min! ;) Du får helt enkelt ta att gissa dig fram till vad det hela ska betyda :D Åh va nöjd jag blev med mig själv helt plötsligt :D

2007-11-17 @ 11:47:56
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0