kär?

kanske, jag vet inte.
antagligen, möjligheten finns. Och den är ganska stor.
Jag har tröttnat på att ens försöka läsa vibbar, det är för mesar. Det som händer, det händer. Och händer det inte, var det inte meningen. Så är det med den saken. Även om man kanske inte förstår det just då.
Jag tror jag kreverar snart.


Annars är det ganska bra just nu..
Har fått en ny favorit syssla; powerwalks :)
Det är grymt skönt.
5 anledningar till varför man ger sig ut i regnrusket bara för att:
- Bra för huvudvärken.
- Väldigt bra för tankarna. Man kan åtminstone försöka få lite koll på sina känslor. om det funkar, är en annan sak.
- Man känner sig oerhört nyttig. Vad är bättre än frisk luft?
- Har man ätit en pizza, gör det inte samvetet så mkt efter en powerwalk. ;)
- Koncentration, kära vänner. Det är läskigt så skärpt man blir efter en stund i höstkylan!

Just nu är det The Rifles som ligger varmast kring hjärtat och går hetti öronen. Och förstås Change your mind med The Killers, men det är enbart tack vare sinnestämningen. Slusatsen är, att utan musik hade jag nog gått i ganska många delar, för tillfället. Hade inte kunnat hålla ihop alla känslor. För trots att allt spretar åt olika håll, lyckas jag på ngt vänster samla mig ibland. Inte för att det betyder några större framsteg. Men jag kan fundera lite. Ännu mer. Åh, jag tänker för mycket!
Hjälp, kan vi inte bara umgås lite?

Åh, söte jesus, vad jag tjatar. wohoa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0