esteter

Igår var dagen D, för musiketsterna i es3. Det var roligt och jag är nöjd. Jag gillar min låt!
Alla var verkligen svinduktiga! Och en eloge till alla, övriga es3or som kom och stöttade oss!
Efter sångkonserten väntade, som förut nämnt, efter(?)fest hos Linda. Det var väldigt trevligt!
drinkmix, singstar, alkohol, mer seriösa samtal, mindre seriösa samtal, esteter, nattpromenad, tankar, förklaringar, diskussioner. Det var en intressant kväll helt enkelt. Och Madde nådde sitt mål, wiho. Och lyckades över förväntan, måste jag erkänna själv. Som hon lyckades! ; )

Om jag faktiskt hade svarat ja, vad hade hänt då? Det får vi antagligen inte veta. Men jag kan inte låta bli att undra, undra varför man ställer en sån fråga med risken(?, chansen?) att få ett positivt svar fast ändå verka ganska säker på att få ett nej?
Ibland förstår jag inte alls, jag skulle behöva hjärntvättas lite, bokstavligt talat.
Är det ett normalt beteende? eller normalt och normalt.. det skiter jag i..
jag vill bara veta vad det är du vill!
vet du vad du vill?
Jag kanske valde fel? en annan gång? mm ;)
Vore det värt?

Du har aldrig tänkt på att jag kanske har en baktanke med det hela?
Att jag låtsas som om jag inte förstår, fast jag i själva verket fattar mycket väl, allt för att jag vill att du ska förklara, berätta och umgås med mig?
Är inte det en ganska smart idé, minsann?
Man får inte vara dum!

Jag gillar dig skarpt, men jag vet inte på vilket sätt.

Kommentarer
Postat av: therese

Maddan-Paddan, det är dags för en ny dimension av vår vänskap. Det är dags för skärpning. Och det är definitivt slut med hemligheter. Jag tittar i min almanacka och du tittar i din och vi bokar in en dag. När den dagen kommer skall vi träffas, umgås och prata. För du har massa viktigt att säga till mig och jag har massa viktigt att säga till dig och jag har mycket viktigt att säga varandra. Maddan-Paddan, det är dags för en ny dimension av vår vänskap. ;)
KRAM

2007-11-24 @ 22:07:08
URL: http://theresecarlsen.blogg.se
Postat av: therese

Maddan-Paddan, kära Maddan-Paddan. Vi vet båda att du har hemligheter och även om du inte är SÄKER så är jag
av högsta intresse att få reda på detta osäkra som funderas över i ditt huvud. Ska du får höra min del av kakan tänker jag minsann ta reda på din :)
See ya tomorrow friendie :)

2007-11-25 @ 14:06:19
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0