dålig dag.

Dålig dag. Konstig dag.
Eller så är det bara jag som är dålig och konstig.
Det var ingen speciellt bra start på dagen och den ser inte ut att bli direkt ljusare heller. Åhh!
Jag fixar inte. Jag drar. Varför blir det såhär? Hjälp? Snälla?
Jag är kass på att prata om saker som behövs prata om.
Jag är kass på att veta vad jag känner.
Jag är kass på att fokusera, fast jag vet att jag borde.
Jag är kass på behärska mig.
Jag är kass på att inte flippa ur.
Jag är kass på att accepetera att hjärtat alltid vinner.
Jag är kass på att inte vara dum.
Jag är kass på att inse vad jag egentligen vet, alltså är jag också kass på att acceptera att läget är som det är.
Jag är kass idag, helt enkelt... och emo.
Det måste man ju vara någon gång också.

Kär? Vänner? Samtal? Förvirrad?
FÖRVIRRAD!

Kommentarer
Postat av: therese

Ur balans? Nej verkligen inte. Bara medgörlig så att du viskar dina hemlisar till mig :)
Du var grym idag sweety!
Kram

2007-12-01 @ 21:36:14
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0