Anders

Jag fick någon form av städmani idag. Och som tur var, fick jag också mor som hjälpte mig.
Denna städning fick mig att inse hur galen och kändiskåt jag var när jag var "ung".
Jag slängde 1 uppäten sockervadd som jag och Madde plockat upp från papperskorgen efter att vi sett Jimmy Jansson slänga den. Detta var på Allsång i Uhamn för några år sedan.
Jag slängde också 1 nästan oöppnat paket som Johan Östberg hållt. Jag och amanda träffade nämligen honom på Okej-dagen på liseberg för några år sedan och han frågade oss om vi hade tuggummi. Överlycklig, gav jag honom min påse. Sen dess har den hängt på min vägg.
Anders, han pryder/prydde alla väggarna. Men det är av en enda anledning: De bilderna har kostat mig en förmögenhet. 3 förstorade bilder, jag menar föööörstoorade. Iaf 1 av dom är enorm! Det fanns en AndersJohansson-vägg för ett tag sen, men de bilderna har åkt ner. Likaså AndersSvensson-väggs-bilderna. Det finns en hel del 10x15 bilder kvar, men inte lika många som förut. Jag har liksom inget att ersätta de med. De är som stora konstverk. Till och med på toaletten hittade jag bilder, som tyvärr(?) har åkt ner nu. Men kylskåpet pryds fortf. av en Fame Factory-vinnare.

1 av 2.

image20

Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

HAHAHAHA, slängde du jimmy jansson sockervadden? MADDE DÅ!

2007-12-07 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0