rimfrost och framtidstankar

Det är jul. Iallafall här. Det är rimfrost överallt. :)
Idag har det varit pepparkaksbak och plugg med företagsekonomi, helt okej, för det är skoj!

Jag undrar om förvirringen kommer gå ner en aning så småningom. Kanske. Men om jag accepterar det i en vecka då. Det kanske funkar. Jag har faktiskt nästan gjort det.. accepterat alltså. Men bara för mig själv, när ingen annan hör.
Du är överallt, verkligen. Jag blir trött på det.

Just nu är jag väldigt inne på att läsa kriminologi efter gymnasiet. Finns tre alternativ; Dalarna, Malmö eller Stockholm. Lätt val? Inte så.
Ska man bara dra? Stanna kvar? Ge vika? Ge upp?

Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

Krimonoligi? Wow! Det var det coolaste jag hört på längre. SATSA PÅ DET!

2008-01-08 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0