projektarbete och film.

Luciakröningen gick bra, över förväntan faktiskt. De var duktiga! Det har varit välsigt skoj, men nu är det skönt att det är över, behöver lite lugn och ro. Iofs kommer inte det lugnet infinna sig förrän efter musikalen..Om man överlever tills dess vill säga.

Är det så konstigt att man undrar? Det är ju helknasigt. Du är helknasig. Fast en väldigt, väldigt gullig knas. Men ändå..Vart är det på väg?

Ikväll är en sån där jobbig kväll, när man är ensam hemma och frustrerad över vad man ska ta sig till.
Kom hit?

Kommentarer
Postat av: therese

Me like you
Och jag är påväg hem till dig.
Just nu.
Jag har färdats i ungefär 7 minuter, men det är mörkt ute och det skulle vara enklare om jag visste vart jag
ska åka...
Jag är påväg hem till dig.
Fast egentligen är det en lögn.
Jag sitter vid min dator och längtar efter dig eller HarryPotter men jag ska snart plocka fram mina rättskunskapsböcker.
Tänk va, OM jag varit påväg hem till dig :)

2007-12-08 @ 19:14:23
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0